Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Sekoilut

+7
`roopee
kepaa
Repe
Swildy
suhvi
vilmä
heipu
11 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 17]

251Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ke Helmi 25, 2009 12:00 pm

Shang

joo kivat mulle. kävelin tallissa päin seinää (joo loistava alotus tällekki viestille) ja hammas meni huulen sisälle ja ah kiva ah ah, ko nyt mun huuli on iha turvonnu ja siinä ei oo nahkaa tossa jännästi nii nyt näytän iha mutantilta ja ei oo kivaa ei oo ei ja tuntuu jännältä ja mun äiti nauraa ja voi . -.-' Very Happy

Viimeinen muokkaaja, Shang pvm To Loka 31, 2013 12:42 pm, muokattu 1 kertaa

252Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ke Helmi 25, 2009 12:17 pm

Repe

Repe

Hammas huulen sisälle! Voi.. Sad Ja sun mutsis nauraa asialle! Joo ihan reiluu! :O
Toivottavasti se parantuu Smile

253Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut To Helmi 26, 2009 5:13 am

heipu

heipu

Tulee ihan mieleen Herra L:n äiti. Very Happy Mutta koita parantua. Sad

254Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Pe Helmi 27, 2009 1:58 pm

Swildy

Swildy

Shang kirjoitti: eikä? twilight on pakko nähä, koska edward vaan on nii nam. awww se oli nii ihana. Very Happy

Eikun se on pakko lukeaa! :'D Okei en oo kattonu leffaa, mutta träilerin oon ja päätin etten uskalla. :O Ei siis sen takia, että ois pelottava tai mitäään, mutta kun kirja on liian hyvä ja varmaan itkisin verta, kun ne henkilöt olisi liian erinäkösiä blyäääää. Mirkkupahapaha, ilman sitä en ois ostanut sitä ja koukkuuntunut. Eähäää, mun lempikirjalista kaaasvaaa. Niitä on liiikaaaa! Nyt vielä kun ostin sen Uudenkuun ja luiin siitäkin puolet lyhteen menoon. Hemmettiiii. Ja sitten jos (kun!) luen Eclipsen, siis öö Epäilyksen niin luultavasti sekin päätyy lempikirjojen joukkoon. :<<<<< Kirjahylly loppuu kohta kesken! Ei saa suositella mulle hyviä kirjoja. (Suosittelen lukemaan Uinuvien kirjojen kaupungin! Kyllä minä saan suositella, mutta minulle ei saa!) Tuli pakkomielle.

http://swildy.deviantart.com

255Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ma Maalis 02, 2009 10:33 am

Shang

Heipu kirjoitti:Tulee ihan mieleen Herra L:n äiti. Very Happy Mutta koita parantua. Sad
kertokaa pliis kuka on herra l? Very Happy

256Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ma Maalis 02, 2009 10:36 am

Shang

Swildy kirjoitti:
Shang kirjoitti: eikä? twilight on pakko nähä, koska edward vaan on nii nam. awww se oli nii ihana. Very Happy

Eikun se on pakko lukeaa! :'D Okei en oo kattonu leffaa, mutta träilerin oon ja päätin etten uskalla. :O Ei siis sen takia, että ois pelottava tai mitäään, mutta kun kirja on liian hyvä ja varmaan itkisin verta, kun ne henkilöt olisi liian erinäkösiä blyäääää. Mirkkupahapaha, ilman sitä en ois ostanut sitä ja koukkuuntunut. Eähäää, mun lempikirjalista kaaasvaaa. Niitä on liiikaaaa! Nyt vielä kun ostin sen Uudenkuun ja luiin siitäkin puolet lyhteen menoon. Hemmettiiii. Ja sitten jos (kun!) luen Eclipsen, siis öö Epäilyksen niin luultavasti sekin päätyy lempikirjojen joukkoon. :<<<<< Kirjahylly loppuu kohta kesken! Ei saa suositella mulle hyviä kirjoja. (Suosittelen lukemaan Uinuvien kirjojen kaupungin! Kyllä minä saan suositella, mutta minulle ei saa!) Tuli pakkomielle.
kirjahylly loppuu kohta kesken? : D juu mulla on kirjahyllyssä 1 kirja. puppe piilosilla. : D kui jaksat ees lukee koko houkutuksen? : D

257Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 03, 2009 7:54 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

[quote="Shang"]
Swildy kirjoitti:

Mä suuosiitteleen "matkalukemiseks" tunteiden taloa, se on aikas joo hyvää.. Very Happy ONKO VÄHÄ EPÄÄ KU THAIMAAN LENNOILLA NÄYTETTÄÄN TWILIGHT!!!

258Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 03, 2009 9:07 am

Shang

no juu täytyy suostutella äitiä, et lähettäis taas sinne. vähä rentoo. : D tunteiden talo? kuulostaa aika jänskältä. : D no juu oottakaapas vaan, ko päästään leirille nii näätte mun tunteiden talo. :'''DD juu u. mullon aika jänskää. : D

259Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 03, 2009 9:10 am

Shang

ja hei tuo tunteiden talo jutun ei kuulunu ainakaan kuulostaa pervolta tai mitää ! : D sori, jos joku ajattelee kaksmielisesti tai jotai, vaik ite en pystyis ajattelemaa kaksmielisesti siiiis. : D

260Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 03, 2009 9:11 am

Shang

juu ymmärtäkää minua. olenhan vasta lapsi. Cool))

261Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 03, 2009 9:59 am

Swildy

Swildy

Hei, me ajatellaan kaikki aina kaksimielisesti.

262Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ke Maalis 04, 2009 5:29 am

Shang

Swildy kirjoitti:Hei, me ajatellaan kaikki aina kaksimielisesti.
aij. anteeks. pidetää mielessä. : D

263Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ke Maalis 04, 2009 7:11 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Ihhih, Essi unohtaa sen kyllä ennen leiriä. Very Happy

264Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut To Maalis 05, 2009 5:34 am

heipu

heipu

Ehkä... Mutta leirilla se kyllä palaa sen mieleen! Very Happy:D:D:D:D:D:D

265Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut To Maalis 05, 2009 11:11 am

Shang

ehkä unohan ja ehkä muistan taas ja unohan taas, mut jos kaikki ajattelee kaiken kaksmielisesti nii en taia erottua joukosta. : DD et joo o. tai no en mä eikä oikeestaa palokassa kukaa enää ajattele kaksmielisesti. täällä ei puhuta. täällä toimitaa! :''''''DDD ; )

266Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut La Maalis 07, 2009 4:34 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Hihhii. Siellä on hieman kehittyneenpiä ihmisiää Wink ttääällä valitettavasti kaikki ajattelee kaksmielisesti jopa sellaset 60 mummeliinit :DD Henna jos lukee tän niin tarkotan Pirjo-mummua,..;D

267Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ma Maalis 09, 2009 10:35 am

Shang

Kaaiisaa kirjoitti:Hihhii. Siellä on hieman kehittyneenpiä ihmisiää Wink ttääällä valitettavasti kaikki ajattelee kaksmielisesti jopa sellaset 60 mummeliinit :DD Henna jos lukee tän niin tarkotan Pirjo-mummua,..;D
voi ko on tädillä söpö nimi. pirjo-mummu. ; )) mustaki varmaa tulee sit essi-pappa tai jotai. vähä söpöö 8DDDDDDDD

268Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ti Maalis 10, 2009 8:06 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Shang kirjoitti:
Kaaiisaa kirjoitti:Hihhii. Siellä on hieman kehittyneenpiä ihmisiää Wink ttääällä valitettavasti kaikki ajattelee kaksmielisesti jopa sellaset 60 mummeliinit :DD Henna jos lukee tän niin tarkotan Pirjo-mummua,..;D
voi ko on tädillä söpö nimi. pirjo-mummu. ; )) mustaki varmaa tulee sit essi-pappa tai jotai. vähä söpöö 8DDDDDDDD
Hei!! Ei toi oo nyt reiluu:DSen nimi on Pirjo.. Ja sittekku se on yhen henkilön mummu niin eiks oo ihan käypää et sen nimi on pirjo-mummu?! Wink

269Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Ke Maalis 11, 2009 7:50 am

Shang

no ehkäpä emmä tiiä! : D mut vähä söpöö silti. : DDDDD

270Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 12:12 am

vilmä

vilmä

Essiii sekoo (tai sit ei kun taitaa olla kokoajan muutenkin aika sekasin : D) joo mut vähän tyhmää must tulee vaan joku vilma-äiskänäiti ; D

271Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 12:28 am

Swildy

Swildy

Haahaa julmaa. Musta tuleekin erakko. 8)

272Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 7:38 am

heipu

heipu

No mikäköhän musta sit tulee! Very Happy Ehkä musta ei tuu mummooo ollenkaaa koska kuolla kupsahdan niin aikasin. No ei en haluu Very Happy Toivottavasti Very Happy

273Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 7:52 am

heipu

heipu

vItsi jos laittaa googleen jonku meiän nickin nii tulee kaikkien kuvat siitä näkyvii :S yhyy:(Sad

274Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 7:55 am

Swildy

Swildy

Hahaa, julmaaa. Mutta me ollaaaankin vähän feimei, kun me löydytään suomi24 keskustelusta. XDD

275Sekoilut - Sivu 11 Empty Vs: Sekoilut Su Maalis 15, 2009 7:57 am

heipu

heipu

Mitä??? voi ei :S I died. Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 17]

Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa