Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Osaatko kirjoittaa silmät kiinni?

+4
heipu
suhvi
vilmä
Swildy
8 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 7]

151Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? To Heinä 02, 2009 3:19 am

Repe

Repe

Repe on taas paikalla.

Uusi: No niin olenkin : )
Oma: No niin olen,in : )

152Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? To Heinä 02, 2009 3:20 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

No niin olenkin:)

Uusi: Mut se on hyvä asia.
Oma: Mut se on hyvä asia.

153Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? To Heinä 02, 2009 3:23 am

Repe

Repe

Mut se on hyvä asia.

Uusi: Oletko aivan varma?
Oma: Oletko aivan varma?

154Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? To Heinä 02, 2009 8:49 am

Shang

Olrtko aiban xatma?

uus: en.
oma: rn.

155Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? To Heinä 02, 2009 9:01 am

Repe

Repe

en.

uusi: ulkona o aurinkoista.
oma: ulkona o aurinkoista.

156Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? Pe Heinä 03, 2009 9:27 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

ulkona o aurinkoista.

Uusi: Repe olen varma.
Oma: Rpe olen varma.

157Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? Pe Heinä 03, 2009 9:28 am

Repe

Repe

Repe olen varma.

Uusi: Löysin tänään metsätähden.
Oma: Löysin tänään metsätäfem.

158Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? Pe Heinä 03, 2009 9:31 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Löysin tänään ämetsätähden.

Uusi: REPE TAAS TÄÄLLÄ!
OMa:REPA TAAS TÄÄLLÄ!

159Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? Pe Heinä 03, 2009 10:11 am

Shang

REPE TAAS TÄÄÖÖÄ!

uus: ja kaisa pahalla päällä. Wink
oma: ja kaisa pagalla päällä- ;=

160Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? Pe Heinä 03, 2009 9:25 pm

Repe

Repe

ja kaisa pahalla päälllä.

Uusi: Huomenna Sahalaan, voi kuinka mukavaa.
Oma: Huomenna Sahalaan, voi kuinka mukavaa.

161Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 4:25 am

Shang

Huomenna Sahalaan, voi kuinka mukabaa.

uus: ei jaksa oottaaa !
oma: ei jaksa oottsss !

162Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 5:18 am

Repe

Repe

ei jaksa oottaa.

Uusi: Minä jaksan Very Happy
Oma: Minä jaksan Very Happy

163Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 5:29 am

Shang

Minä jaksan :S

uus: söin makkaraa.
oma: söin mallaraa

164Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 6:13 am

Repe

Repe

söin makkataa.

Uusi: Kävin ostamassa karkkia leirille.
Oma: Kävin ostamassa karkkia leirille.

165Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 8:35 am

Shang

Kävin osyamassa karkkia leirille.

uus: näen sienen.
oma: mäem siemem.

166Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 9:21 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

näen sinenen.

Uusi: Vielä kaksi yötä leirille on.
Oma: Vielä kaksi yötä leirille on.

167Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 10:04 am

Shang

Vielä kaksi törä leirille on.

uus: yksi !
oma: ulso !

168Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 11:13 am

Repe

Repe

yksi !

Uusi: Toivottavasti saamme laukata!
Oma: Toivottivsdi dssmmr lauksts"

169Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? - Sivu 7 Empty Vs: Osaatko kirjoittaa silmät kiinni? La Heinä 04, 2009 12:07 pm

Shang

Toivoyyabasyo saa,,e öailata !

uus: ja toivottavasti päästään uittamaan !
oma: ja toivottabasyo pääsyään uoyyamaan !

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 7]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa