Niin saat. Kyllä mä ehkä otan viinirypäleitä. En oo yhtään varma. En voi luvata.kepaa kirjoitti:jee saan paljon synttärikortteja : )) hiihii ja eikö kukaa meinaa ottaa viinirypäleitä : ( ( paitsi minä : )
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Niin saat. Kyllä mä ehkä otan viinirypäleitä. En oo yhtään varma. En voi luvata.kepaa kirjoitti:jee saan paljon synttärikortteja : )) hiihii ja eikö kukaa meinaa ottaa viinirypäleitä : ( ( paitsi minä : )
Se on kyllä totta. Enkä välttämättä muista.Kapuza kirjoitti:En ainakaa mie X> Ne mädäntyykepaa kirjoitti:jee saan paljon synttärikortteja : )) hiihii ja eikö kukaa meinaa ottaa viinirypäleitä : ( ( paitsi minä : )
Miekää en tiiä kyl muistanko pikku kerttuu.. Kyl mie yritän siut muistaa, Kerttu!amanda kirjoitti:Syön just nyt viinirypäleitä...
toivottavasti muistan askarrella kortin sulle kerttu...
Mä muistan. Tai ainakin toivon.Kapuza kirjoitti:Miekää en tiiä kyl muistanko pikku kerttuu.. Kyl mie yritän siut muistaa, Kerttu!amanda kirjoitti:Syön just nyt viinirypäleitä...
ihanaa että oon näni pieni!anhan kirjoitti:Mä muistan. Tai ainakin toivon.Kapuza kirjoitti:Miekää en tiiä kyl muistanko pikku kerttuu.. Kyl mie yritän siut muistaa, Kerttu!amanda kirjoitti:Syön just nyt viinirypäleitä...
Ja huomaamaton.kepaa kirjoitti:ihanaa että oon näni pieni!anhan kirjoitti:Mä muistan. Tai ainakin toivon.Kapuza kirjoitti:Miekää en tiiä kyl muistanko pikku kerttuu.. Kyl mie yritän siut muistaa, Kerttu!amanda kirjoitti:Syön just nyt viinirypäleitä...
No koska ne sopimukset täytyy pitää, enkä keksi mitään, mistä voisin olla varma.kepaa kirjoitti:miksi kukaan ei enää tee sopimuksia!
no sillalta hyppy:D mäkään en oo varma enäämistäänanhan kirjoitti:No koska ne sopimukset täytyy pitää, enkä keksi mitään, mistä voisin olla varma.kepaa kirjoitti:miksi kukaan ei enää tee sopimuksia!
no koitetaan jos jaksan enää nostaa itteeni mun jaloillaanhan kirjoitti:Kyllä hyppäät kepa. Sä lupasit.
Mä tyrkkään sut siitä alas, ei tarvii ite tehä mitään!kepaa kirjoitti:no koitetaan jos jaksan enää nostaa itteeni mun jaloillaanhan kirjoitti:Kyllä hyppäät kepa. Sä lupasit.
jee ihanaa että joku ajattelee mua noinki paljonanhan kirjoitti:Mä tyrkkään sut siitä alas, ei tarvii ite tehä mitään!kepaa kirjoitti:no koitetaan jos jaksan enää nostaa itteeni mun jaloillaanhan kirjoitti:Kyllä hyppäät kepa. Sä lupasit.
Niin. Ajattelen sun puolesta.kepaa kirjoitti:jee ihanaa että joku ajattelee mua noinki paljonanhan kirjoitti:Mä tyrkkään sut siitä alas, ei tarvii ite tehä mitään!kepaa kirjoitti:no koitetaan jos jaksan enää nostaa itteeni mun jaloillaanhan kirjoitti:Kyllä hyppäät kepa. Sä lupasit.
anhan kirjoitti:Niin. Ajattelen sun puolesta.kepaa kirjoitti:jee ihanaa että joku ajattelee mua noinki paljonanhan kirjoitti:Mä tyrkkään sut siitä alas, ei tarvii ite tehä mitään!kepaa kirjoitti:no koitetaan jos jaksan enää nostaa itteeni mun jaloillaanhan kirjoitti:Kyllä hyppäät kepa. Sä lupasit.
siinä on syvä vesi ja ei oo kauhene korkee sellane aika korkee mut ei niiin niin korkee ja iinä on kai myös vähän virtaa, mut kyl siit uskaltaa hypätäKapuza kirjoitti:Onks siin sillan al muute virtaa tai jotaa kivikkoo? XD
Inhoon sitä virtaa, se on ihan kamala... vaikka ei oo voimakaskepaa kirjoitti:siinä on syvä vesi ja ei oo kauhene korkee sellane aika korkee mut ei niiin niin korkee ja iinä on kai myös vähän virtaa, mut kyl siit uskaltaa hypätäKapuza kirjoitti:Onks siin sillan al muute virtaa tai jotaa kivikkoo? XD
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Leirit! » Leirit 2008 » Nuorten leiri vko 26 23.-27.6.2008 » SOPIMUKSET
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa