Oot kasvanu.kepaa kirjoitti:: D oon mäki, oon 155,7 pitkä eli pyöristettynä 156, 3 mm sinne tänneSwildy kirjoitti:No ei niin. Yks on niin pieni itekkin
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Oot kasvanu.kepaa kirjoitti:: D oon mäki, oon 155,7 pitkä eli pyöristettynä 156, 3 mm sinne tänneSwildy kirjoitti:No ei niin. Yks on niin pieni itekkin
JEPPanhan kirjoitti:Oot kasvanu.kepaa kirjoitti:: D oon mäki, oon 155,7 pitkä eli pyöristettynä 156, 3 mm sinne tänneSwildy kirjoitti:No ei niin. Yks on niin pieni itekkin
ootpas sää pitkä!Kapuza kirjoitti:Mie oon jonku verra alle 170.. Haluisin olla lyhkäsempi!
Hehekepaa kirjoitti:ootpas sää pitkä!Kapuza kirjoitti:Mie oon jonku verra alle 170.. Haluisin olla lyhkäsempi!
Älä suotta halua. Ei pituudella oo väliä. (mä oon 163 tasan, ainakin viime terkkarintarkastuksessa)Kapuza kirjoitti:Mie oon jonku verra alle 170.. Haluisin olla lyhkäsempi!
mä oonki n.156anhan kirjoitti:Älä suotta halua. Ei pituudella oo väliä. (mä oon 163 tasan, ainakin viime terkkarintarkastuksessa)Kapuza kirjoitti:Mie oon jonku verra alle 170.. Haluisin olla lyhkäsempi!
OONKO? kuinkapitkä olin viimeks? oi vähhän kivaaanhan kirjoitti:Kepa oot kasvanu kauheesti!
Emmä muista paljon olit viimeks, mutta mä oon vaan ehkä sentin tai pari kasvanu, ja muistaakseni meillä oli viime näkemällä enemmän pituuseroa.kepaa kirjoitti:OONKO? kuinkapitkä olin viimeks? oi vähhän kivaaanhan kirjoitti:Kepa oot kasvanu kauheesti!
niin siis paljon oot nyt pitkä?anhan kirjoitti:Emmä muista paljon olit viimeks, mutta mä oon vaan ehkä sentin tai pari kasvanu, ja muistaakseni meillä oli viime näkemällä enemmän pituuseroa.kepaa kirjoitti:OONKO? kuinkapitkä olin viimeks? oi vähhän kivaaanhan kirjoitti:Kepa oot kasvanu kauheesti!
mäki haluun kasvaa noin pitkäksanhan kirjoitti:Juuri niin.
jep oon ja oon liian lyhyt!anhan kirjoitti:Niinhän se muuten onkin.
Sopiva!kepaa kirjoitti:jep oon ja oon liian lyhyt!anhan kirjoitti:Niinhän se muuten onkin.
en oo :'(anhan kirjoitti:Sopiva!kepaa kirjoitti:jep oon ja oon liian lyhyt!anhan kirjoitti:Niinhän se muuten onkin.
Siirry sivulle : 1, 2
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Hervör frá Hvassafelli #35 » Tietoja..
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa