Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Nuori poika!

+5
Kapuza
anhan
Reeetttaa
Katja
Milla
9 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

26Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! To Tammi 31, 2008 6:36 am

anhan

anhan

hyvin tölttää juu.

27Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! To Tammi 31, 2008 9:30 am

Kapuza

Kapuza

Tvisturii ois kiva kokeilla.

28Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! To Tammi 31, 2008 10:00 pm

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:Tvisturii ois kiva kokeilla.
Laughing oishan sitä

29Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! La Helmi 02, 2008 1:08 am

Kapuza

Kapuza

Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.

30Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ma Helmi 04, 2008 6:02 am

anhan

anhan

Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz

31Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ma Helmi 04, 2008 7:39 am

Kapuza

Kapuza

anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.

32Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ma Helmi 04, 2008 8:54 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy

33Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Helmi 05, 2008 11:18 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Hehe. Siit on kiva vetää täysii iha ekana. ;D

34Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ke Helmi 06, 2008 4:29 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Hehe. Siit on kiva vetää täysii iha ekana. ;D
jeees niinoon

35Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Pe Helmi 08, 2008 4:07 am

anhan

anhan

kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Kolbiki tykkää ohitella Very Happy

36Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Pe Helmi 08, 2008 5:19 am

kepaa

kepaa

anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:
anhan kirjoitti:
Kapuza kirjoitti:Tää meinaa vaikuttaa just hauskalta ratsastaa. Reipas ja vähä sellane et joitain juttui säikkyy. Mein leirillä ku Anni meni sillä, ni säikky joka kerta yhtä pyörää ja sit ei uskaltanu mennä polkuu pitki eteenpäi ku siit pilkotti vähä sellane pressu.
Niin, mutta kun se menee muiden mukana jonon keskellä (ei siis etunenässä) niin ei se kyllä mun tietääkseni säiky. Razz
Aijaa, ei ollu mei leiril kenenkää hoitsuna.
ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Kolbiki tykkää ohitella Very Happy
joo-o on huomattu Wink

37Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Helmi 12, 2008 8:27 am

Kapuza

Kapuza

kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Kolbiki tykkää ohitella Very Happy
joo-o on huomattu Wink
Hehe. Se on kivaa, ku sahalas ei ruveta valittaa, jos sattuu ohittaa jonku, niinko useimmil talleil on et ei missään nimes saa ohittaaa. Kleoki halus ain vaa alkaa ohitella, silleen kuiteski, ettei ohittanu, ku vaa ohjas siihe eellä menevän häntään, jos ohjas, useimmmite ohjasin, jos eessä oleva oli sellane, ettei potki, muuten sitten vaa yritin hidasta, tai annoin vaa mennä... Ja Prymur ohitteli meinki leiril sillo, et oli vissii ain sit siel vetäjän vieressä/takana...

38Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Helmi 12, 2008 10:09 am

kepaa

kepaa

Kapuza kirjoitti:
kepaa kirjoitti:
anhan kirjoitti:
kepaa kirjoitti:ei nii mut sit se vaa haluu lähtee ohittelemaan Very Happy niinku prymur teki paljonki viime kesänä Very Happy
Kolbiki tykkää ohitella Very Happy
joo-o on huomattu Wink
Hehe. Se on kivaa, ku sahalas ei ruveta valittaa, jos sattuu ohittaa jonku, niinko useimmil talleil on et ei missään nimes saa ohittaaa. Kleoki halus ain vaa alkaa ohitella, silleen kuiteski, ettei ohittanu, ku vaa ohjas siihe eellä menevän häntään, jos ohjas, useimmmite ohjasin, jos eessä oleva oli sellane, ettei potki, muuten sitten vaa yritin hidasta, tai annoin vaa mennä... Ja Prymur ohitteli meinki leiril sillo, et oli vissii ain sit siel vetäjän vieressä/takana...
nii Smile

39Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ma Maalis 17, 2008 12:18 am

Milla

Milla

Niin tuo tvisturi on oikeesti aika kuuma... kädet monesti ollu kipeet kun sillä vaelluksen vetäny!! mutta ei se mulla oo koskaan mitää pelänny.. nöttiski pelkää enemmän:DD ja poika kyllä hyppää hyvin.. oon kisannu 80 hypänny 90:))

40Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ma Maalis 17, 2008 5:35 am

kepaa

kepaa

Milla kirjoitti:Niin tuo tvisturi on oikeesti aika kuuma... kädet monesti ollu kipeet kun sillä vaelluksen vetäny!! mutta ei se mulla oo koskaan mitää pelänny.. nöttiski pelkää enemmän:DD ja poika kyllä hyppää hyvin.. oon kisannu 80 hypänny 90:))
Smile

41Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 4:05 am

Swildy

Swildy

Tvistur on sulonen tossa kuvassa. Smile Paitsi useinhan ne ovat. Razz

http://swildy.deviantart.com

42Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 5:07 am

Repe

Repe

No niinhän ne ovat. Huu ois aika jännä nähä Hänet Tvisturin selässä Razz

43Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 5:43 am

Swildy

Swildy

Hänet? Miksei herra L:ää? Very Happy

http://swildy.deviantart.com

44Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 5:51 am

Repe

Repe

Ei Herra L voi sillä mennä! Tuottais vaan tuskaa sille ( joo anteeks vaa) Razz

45Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 6:00 am

Swildy

Swildy

Kummalle? Varmaan kummallekkin. Very Happy Tai en tiiä miten Herra L ratsastaa. Alkaa muuten karata hiukan aiheesta.

Tvistur on aika Tvistur. Ja se laukkaa kovempaa, kuin Gydja ravaa.

http://swildy.deviantart.com

46Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 6:05 am

Repe

Repe

Mulla oli aikeita vuokrata tää mut Swildy et antanu vuokrata sitä bounce Razz

47Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 6:56 am

Swildy

Swildy

Parempi Tuska-Muska, ku Tvistur. Razz

http://swildy.deviantart.com

48Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 7:55 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Parempi Tuska-Muska, ku Tvistur. Razz
minkälaine muska on, jos oot menny sillä? Mä aion toivoa sitä ens kesän leirille

49Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 7:56 am

Swildy

Swildy

Emmää oo menny sillä, mutta tahto on kova. Very Happy Mutta Tuska-Muska sen takia, kun sille saat tehtyä Muskan söpöt pikkuletit! Very Happy

http://swildy.deviantart.com

50Nuori poika! - Sivu 2 Empty Vs: Nuori poika! Ti Toukokuu 06, 2008 7:57 am

kepaa

kepaa

Swildy kirjoitti:Emmää oo menny sillä, mutta tahto on kova. Very Happy Mutta Tuska-Muska sen takia, kun sille saat tehtyä Muskan söpöt pikkuletit! Very Happy
ahaa Very Happy okei! Aika hyvä selitys Wink

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa