Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Leirille tulijoita ?

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Leirille tulijoita ?  Empty Leirille tulijoita ? Pe Tammi 08, 2016 3:23 pm

mariaa

mariaa

Moii! Oon siis menossa 13.-19.6.2016 Sahalaan leirille ja ootan innolla! Tiiän vaa et mun yks tuttu menee sinne, joten olisi kiva tietää ketä muita sinne on tulossa Smile Jos vaikka täyttäisitte tälläisen pienen kyselyn, niin saisin tietää jotaii perustietoja millasta sakkii sinne tulloo! Very Happy Mulle itelle tää on 3. leiri Sahalassa, edelliset on ollu 2014 ja 2015. Ja ennen on ollu aika tuttu porukka ja nyt melkee täysin uus nii kiinnostaa:D

Etunimi:
Ikä:
Asuinpaikka (suunnilleenkin, ei tarvii iha tarkasti kertoo ellei halua):
Kuinka kauan oot ratsastanut?:
Ketä toivot hoitsuksi?:
Lempihepat Sahalasta:
Ootko koskaan käynyt Sahalassa?:
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, niin mitä olet tykännyt?:
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, kuka/ketkä on ollu sun hoitsuja?:
Monesko kerta tää leiri on sulle Sahalassa?:
Lempijuttu ratsastuksessa ja hevosissa:
Parhaat asiat Sahalassa?:

Tässä sit mun vastaukset:

Etunimi: Maria
Ikä: Nyt 15, leirillä oon sit 16v
Asuinpaikka (suunnilleenkin, ei tarvii iha tarkasti kertoo ellei halua): Iisalmi
Kuinka kauan oot ratsastanut?: Noin 3-4 vuotta vähä tauotellen Very Happy
Ketä toivot hoitsuksi?: Haleggur tai Kiivi ois ihana♥
Lempihepat Sahalasta: Haleggur, Kiivi, Muska ja Prymur:)
Ootko koskaan käynyt Sahalassa?: Oon joo käynyt
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, niin mitä olet tykännyt?: Sahala on must sellanen tosi rento, maanläheinen sillee et pääsee pois hälinästä ihanasti ja sellane lempee ja kiva paikka!
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, kuka/ketkä on ollu sun hoitsuja?: Prymur ja Kola Smile
Monesko kerta tää leiri on sulle Sahalassa?: Kolmas
Lempijuttu ratsastuksessa ja hevosissa: Esteet ja se ku ne on välil nii hassuja!
Parhaat asiat Sahalassa?: IHANAAKIN IHANEMPI ruoka *_*, yömaastoilu Smile , maastoesteet, kavereiden kanssa riehuminen, lempeet hevoset ja sen paikan luonto ja sijainti Smile

Kiitos jo etukäteen vastaajille! Jos niiku kiinnostaa nii joku fb tai wa ryhmä käy mulle tosi mainiosti kans:D

2Leirille tulijoita ?  Empty Vs: Leirille tulijoita ? Su Helmi 14, 2016 10:16 am

Siiri



Moi! Smile

Meillä on wa ryhmä tälle leirille, tunnetaan jo vissiin ainakin 15 tuonne menevää tyyppiä. Tosin ryhmässä ei tällä hetkellä vielä ole hirveän montaa ihmistä kun leiriin on vielä yli 100 päivää Very Happy Jos haluut ryhmää nii pyydätkö vaikka facessa Siiri Markkanen kaveriks (blondi, kansikuvassa rautias hevonen) ja laitat viestillä numeron nii voidaan lisäillä? Smile


Etunimi: Siiri
Ikä: 13, leirillä 14
Asuinpaikka (suunnilleenkin, ei tarvii iha tarkasti kertoo ellei halua): Konnevesi, Rautalammin vieressä
Kuinka kauan oot ratsastanut?: vajaa 8 vuotta samoin vähän tauotellen välillä Very Happy Mut omassa pihassa ollu aina hevosia
Ketä toivot hoitsuksi?: Tvistur
Lempihepat Sahalasta: Tvistur, Kveikur, Hnyfill
Ootko koskaan käynyt Sahalassa?: Kerran vaelluksella ja kerran leirillä Smile
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, niin mitä olet tykännyt?: Vapaa-ajan jutuista, ihmisistä ja vaeltelusta Smile
Jos oot ollu Sahalassa leirillä ennenkin, kuka/ketkä on ollu sun hoitsuja?: Tvistur
Monesko kerta tää leiri on sulle Sahalassa?: toinen
Lempijuttu ratsastuksessa ja hevosissa: Onnistumiset Smile
Parhaat asiat Sahalassa?: Henkilökunta, mahtavat maastot Very Happy

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa