Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Tervehdys

5 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Tervehdys Empty Tervehdys Pe Marras 20, 2015 10:59 am

Jjonna_emiliaaw



Morjeens. Oon Jonna ja oon kohta 14v. Oon ratsastanu reilu 2v ja käyn tunneilla yhellä yksityistallilla. Asun Kuopiossa. Meil on omiikii hevosii ja muita eläimii. Haluun leiri hoitsuks ehottomasti Kolbin! Olin just viime kesänä (2015) leirillä ja mun hoitsuna oli Muskur ja sekii oli kiva Smile Oon käyny sahalas myös vaelluksella ja menin sillon Hnyfillillä. Laitatteko nimenne JA puhelinnumeronne tohon alas nii lisään teidät wa ryhmään joka on jo tehty Wink tämä leirihän on muutettu viikon mittaiseksi eli se on 11.-17.7. Nähään sit leirillä Wink

2Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Marras 27, 2015 8:05 am

clea



En ole 100% varma mutta taidan tulla tälle leirille Smile)

3Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Ke Joulu 02, 2015 8:39 am

Jjonna_emiliaaw



Laitatko numeros nii lisään sut siihen ryhmään ja tota varmista se leiri et pääsetkö😊

4Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Joulu 18, 2015 10:21 pm

Jjonna_emiliaaw



clea kirjoitti:En ole 100% varma mutta taidan tulla tälle leirille Smile)
Ootko niiku tulos tälle viikon leirille vai sille viiden pv leirille(25.-29.7.)?😊

5Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Tammi 08, 2016 3:15 pm

mariaa

mariaa

Harmi, ku meen just sille toiselle 7pv leirille Very Happy et jos sinne on joku tulos eli 13.-19.6.2016 niii tota laittakaa jotai viestii tänne tai sillee Very Happy

6Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Helmi 19, 2016 6:06 am

clea



Tuun tälle leirille Smile))

7Tervehdys Empty Vs: Tervehdys La Helmi 20, 2016 5:41 am

Jjonna_emiliaaw



clea kirjoitti:Tuun tälle leirille Smile))
Kiva🤗Laitatko numeroo nii lisään sut siihen ryhmään?

8Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Su Helmi 21, 2016 1:43 am

clea



Juuu Smile)

9Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Su Helmi 21, 2016 1:45 am

clea



0452014577

10Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Helmi 26, 2016 4:35 am

Jjonna_emiliaaw



mariaa kirjoitti:Harmi, ku meen just sille toiselle 7pv leirille Very Happy et jos sinne on joku tulos eli 13.-19.6.2016 niii tota laittakaa jotai viestii tänne tai sillee Very Happy
Sille leirille on omakii 'sivu'.

11Tervehdys Empty Vs: Tervehdys To Huhti 07, 2016 4:29 am

Athene



Mä oon 13vuotias tyttö Kuopiosta ja oon harrastanu (kesällä) 5vuotta. Ja tuun tälle leirille. Oon käyny Sahalassa kaks kertaa vaelluksella.Mun numero on +3584423722524
Smile

12Tervehdys Empty Vs: Tervehdys To Huhti 07, 2016 4:37 am

Jjonna_emiliaaw



Athene kirjoitti:Mä oon 13vuotias tyttö Kuopiosta ja oon harrastanu (kesällä) 5vuotta. Ja tuun tälle leirille. Oon käyny Sahalassa kaks kertaa vaelluksella.Mun numero on +3584423722524
Smile

kiva;)lisään sut siihen ryhmään niin tutustutaan sitten paremmin:)

13Tervehdys Empty Vs: Tervehdys To Huhti 07, 2016 4:47 am

Jjonna_emiliaaw



Jjonna_emiliaaw kirjoitti:
Athene kirjoitti:Mä oon 13vuotias tyttö Kuopiosta ja oon harrastanu (kesällä) 5vuotta. Ja tuun tälle leirille. Oon käyny Sahalassa kaks kertaa vaelluksella.Mun numero on +3584423722524
Smile

kiva;)lisään sut siihen ryhmään niin tutustutaan sitten paremmin:)

laitoithan varmasti oikean numeron kun kyseisellä numerolla ei ole whatsappia?!

14Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Huhti 08, 2016 10:41 pm

Athene



laitoithan varmasti oikean numeron kun kyseisellä numerolla ei ole whatsappia?![/quote

Anteeks pieni sekaannus. Vaihdoin juuri eilen tuon numeron toimintaan wapissa, joten nyt pitäs toimia Surprised

15Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Huhti 08, 2016 10:44 pm

Jjonna_emiliaaw



Athene kirjoitti:laitoithan varmasti oikean numeron kun kyseisellä numerolla ei ole whatsappia?![/quote

Anteeks pieni sekaannus. Vaihdoin juuri eilen tuon numeron toimintaan wapissa, joten nyt pitäs toimia Surprised
okei. yritän lisätä sinut:)

16Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Pe Huhti 08, 2016 10:49 pm

Jjonna_emiliaaw



Jjonna_emiliaaw kirjoitti:
Athene kirjoitti:laitoithan varmasti oikean numeron kun kyseisellä numerolla ei ole whatsappia?![/quote

Anteeks pieni sekaannus. Vaihdoin juuri eilen tuon numeron toimintaan wapissa, joten nyt pitäs toimia Surprised
okei. yritän lisätä sinut:)
ei vieläkään onnistu. en löydä whatsappista:( laitatko minulle viestiä whatsappissa numeroon 0445120560

17Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Ma Huhti 11, 2016 9:00 am

vilma.j



Moi! Oon 13v. tyttö Kuopiosta ja tuun tälle leirille Very Happy Oon harrastanu ratsastusta ehkä vähä yli 6 vuotta ja käyn Rauhalahden ratsastuskoulussa tunneilla. Olen käynyt sahalassa monta kertaa vaelluksella ja olin viime kesän leirillä. Haluaisin hoitsuksi ehdottomasti Kvikan, se on mun lemppari. Myös mun kaks kaveria on tulossa tälle leirille ja olisi kiva tutustua muihinkin leirille tuleville;)
mun numero on 0453163888

18Tervehdys Empty Vs: Tervehdys Ma Huhti 11, 2016 9:15 am

Jjonna_emiliaaw



vilma.j kirjoitti:Moi! Oon 13v. tyttö Kuopiosta ja tuun tälle leirille Very Happy  Oon harrastanu ratsastusta ehkä vähä yli 6 vuotta ja käyn Rauhalahden ratsastuskoulussa tunneilla. Olen käynyt sahalassa monta kertaa vaelluksella ja olin viime kesän leirillä. Haluaisin hoitsuksi ehdottomasti Kvikan, se on mun lemppari. Myös mun kaks kaveria on tulossa tälle leirille ja olisi kiva tutustua muihinkin leirille tuleville;)
mun numero on  0453163888  
lisäsin sut siihe ryhmään:)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa