Ihanasti menee toi harja tollee.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
mm-m ja hännän huiskausTamara Huber-Lang kirjoitti:Ihanasti menee toi harja tollee.
pöökö? hmm hassu nimi taas uus pököllä siis :::D:D:DTamara Huber-Lang kirjoitti:Niinon. Tahtoo koittaa Pöökööä.
nii ja uusi nimiä syntyy paljonTamara Huber-Lang kirjoitti:Pöököö. Vitsit, kun näitä poneja on niin paljon!
niinpä! kohta kenelläkään ei oo enää oikeeta nimeään!Tamara Huber-Lang kirjoitti:Sitten voidaan luulla, että näitä hepoja on puolet enemmän kuin oikeasti.
ja lupsukkaTamara Huber-Lang kirjoitti:Twisteri.
Sitten on Hopeakummitus, Chibi-ponit, Hammaskeiju, Pökkö, Nöt-Kött, Viiskymppisten äijien ratsu, Rokkisukka, Hopealilja, Tyyny, Julle, Super-Heida, Tuska-Muska yms yms.
jep niin on : D mut koht tää rupee vaikuttaa siltä että vaan yritetään pysyy aiheessa, on varmaa hiuskarvan päässä että aihe taas vaihtuu :D ku joka väliin pitää sillain jännästi tunkee jotan topsuun liittyvää mutta ei se mittääTamara Huber-Lang kirjoitti:Hyijkamala. :O Noeivaa. Mutta Pökkö on kyllä Pökkö...
mutta i am the king ja minuun sanani on edelleen laki!Tamara Huber-Lang kirjoitti:Niin ne kaikki sanoo.
minä olen kuningaitten kuningas ja sanani on edelleen lakianhan kirjoitti:Ja mä oon Kingin Kongi. eli king kong. Jota myös kingin on noudatettava!
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat » Mitä issikoille kuuluu? » Sahalan entiset hevoset » Pögn frá Efra-Seli #88 » Kuva Pököstä!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa