Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Elämysten ja Ystävyyden Kartanon Issikat

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

:)

+9
laura
Kapuza
anhan
Repe
Kaaiisaa
sande
kepaa
Milla
Reeetttaa
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 3]

51:) - Sivu 3 Empty Vs: :) To Syys 18, 2008 5:10 am

Swildy

Swildy

Näitä meidän lyhenteitä. YKV = yhdeksäs kahdettatoista-vaellus.

Ei Hami edes ollut kovin laiska, kun oli raippa mukana. :) Ei sitä käyttää tarvinnut, mutta kun se vaan oli.

http://swildy.deviantart.com

52:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Pe Syys 19, 2008 4:26 am

Kaaiisaa

Kaaiisaa

Swildy kirjoitti:Näitä meidän lyhenteitä. YKV = yhdeksäs kahdettatoista-vaellus.

Ei Hami edes ollut kovin laiska, kun oli raippa mukana. Smile Ei sitä käyttää tarvinnut, mutta kun se vaan oli.
mulla raippana oli aina risu tai sellainen.. Very Happy

53:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Ma Toukokuu 05, 2014 12:48 pm

Hamifani



Hami on ihana! Töltissä on vähän kankeutta alussa mutta sitten kun laukan jälkeen mennään tölttiä niin kaikki on mahtavaa. Aijon itse pyytää Hamia leirille hoitoponikseni. Kertokaa jos olette tulossa LASTEN leirille!

54:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Ma Toukokuu 05, 2014 12:48 pm

Hamifani



Hami on ihana! Töltissä on vähän kankeutta alussa mutta sitten kun laukan jälkeen mennään tölttiä niin kaikki on mahtavaa. Aijon itse pyytää Hamia leirille hoitoponikseni. Kertokaa jos olette tulossa LASTEN leirille!

55:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Ti Toukokuu 06, 2014 11:51 am

Hamifani




mulla raippana OLI aina risu tai sellainen.. Kunnes Hami söi sen��

56:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Ke Toukokuu 07, 2014 3:31 am

Hamifani







Hami on ihana! Töltissä on vähän kankeutta alussa mutta sitten kun laukan jälkeen mennään tölttiä niin kaikki on mahtavaa. Aijon itse pyytää Hamia leirille hoitoponikseni. Kertokaa jos olette tulossa LASTEN leirille!

57:) - Sivu 3 Empty :):) Ti Kesä 17, 2014 7:09 am

<3 issikat



En tie Hamin ikää mut se on aivan ihana uitossa!! Oon menny sillä pari kertaa ja hoitanut sitä. (viime leirillä) Se käyttäytyy todella nätisti, ja mun mielestä sillä on ihanat askellajit. Ite eniten tykkään Hemjan tai Kolan laukasta, mutta Hamillakin on kiva. Menin sillä ilman satulaa ja oli hyvä idea.  Smile Ainoa miinus on että Hami jännittää vähän takaa tulevia rekkoja, ainakin meidän leirillä kun yks tyttö meni sillä niin siitä huomautettiin sille, mutta niitä ei kauheen usein siellä mee. Ja hami hyppää ihan kivasti.

58:) - Sivu 3 Empty Vs: :) Ti Kesä 17, 2014 7:10 am

<3 issikat



mä meen lastenleirille vko 27.

59:) - Sivu 3 Empty Vs: :)

Sponsored content



Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 3]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa